Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Fojtíková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:42:49Z |
|
dc.date.available |
2018-05-05T23:00:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5775
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a následně vytvořit projekt komunikačního mixu pro zavedení nového výrobku na trh v konkurenčním prostředí. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality, která v současné době přichází na trh s nabídkou několika nových typů zahradních křesel. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Nejdříve jsem se v teoretické části zaměřila na danou problematiku, kde jsem využila poznatky získané literaturou. Následně pak v praktické části nejdříve analyzuji současný stav ve zmíněné společnosti - jak jsou jednotlivé koncepce marketingové komunikace využívány ve firmě Unikov, s.r.o. Součástí této části je mimo jiné i SWOT analýza a Porterova analýza. Nejdůležitější je však závěrečná část, protože obsahuje ucelený projekt marketingové komunikace při zavádění nového výrobku na trh. Na konci práce jsem projekt podrobila rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
92 s., 16 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2177494 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Konkurence na trhu
|
cs |
dc.subject |
Analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
Kovový zahradní nábytek
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Market competition
|
en |
dc.subject |
Analysis of the market
|
en |
dc.subject |
Metal garden furniture
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the marketing comunication for the new product comming into the sales of the Unikov company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zlámalová, Naděžda |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my diploma thesis is to analyse influence marketing communication of the company Unikov, Ltd. and its influence on the offering of the new product in the market. Company Unikov tries to produce metal garden furniture of the high quality. Today's trend is the wide range of the latest types of garden armchairs. At first - in the theoretical part I have paid attention to this problem where I have used some firm information, materials and sources. In the second and practical part I have studied and analysed the different marketing communication, used in Unikov, Ltd. and the way of marketing communication in commercial use. SWOT analysis and Porter's analysis are very important parts and a document body of this matter. But the most important is the sub-section because of implying the whole project of the market communication in the case of the product implementing in the market. At the end of my work I've made the hazard operation study and cost-benefit analysis too. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8409
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account