Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh |
Autor: |
Fojtíková, Jarmila
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a následně vytvořit projekt komunikačního mixu pro zavedení nového výrobku na trh v konkurenčním prostředí. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality, která v současné době přichází na trh s nabídkou několika nových typů zahradních křesel. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Nejdříve jsem se v teoretické části zaměřila na danou problematiku, kde jsem využila poznatky získané literaturou. Následně pak v praktické části nejdříve analyzuji současný stav ve zmíněné společnosti - jak jsou jednotlivé koncepce marketingové komunikace využívány ve firmě Unikov, s.r.o. Součástí této části je mimo jiné i SWOT analýza a Porterova analýza. Nejdůležitější je však závěrečná část, protože obsahuje ucelený projekt marketingové komunikace při zavádění nového výrobku na trh. Na konci práce jsem projekt podrobila rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5775
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8409
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet