Rozvoj dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím hudebně pohybových činností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím hudebně pohybových činností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Černá, Libuše
dc.contributor.author Línková, Adéla
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:47Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:47Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57644
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím hudebně pohybových činností. Teoretická část se zaměřuje na hudební činnosti vpředškolním vzdělávání a jejich klasifikací. Detailně přibližuje hudebně pohybové činnosti s ukotvením vRámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Praktickou část tvoří sada 15 hudebně pohybových aktivit, které jsem ověřila realizací ve dvou třídách mateřské školy sdětmi ve věku od 3 do 5 let a od 5 do 6 let ve dvou úrovních složitosti. Zvlastní reflexe a reflexí od třídních učitelek je dále zpracována evaluace a následné doporučení pro praxi.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Předškolní věk cs
dc.subject hudební činnosti cs
dc.subject hudebně pohybové činnosti cs
dc.subject rytmizace cs
dc.subject koordinace pohybů cs
dc.subject dovednosti cs
dc.subject Preschool age en
dc.subject musical activities en
dc.subject musical movement activities en
dc.subject rhythmization en
dc.subject coordination of movements en
dc.subject skills en
dc.title Rozvoj dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím hudebně pohybových činností
dc.title.alternative Development of Skills of Preschool Children through Musical Movement Activities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pospíšilová, Helena
dc.date.accepted 2025-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the development of skills of preschool children through music and movement activities. The theoretical part focuses on musical activities in preschool education and their classification. It presents in detail the music and movement activities with anchoring in the Framework Educational Program for Preschool Education. The practical part consists of a set of 15 musical movement activities, which I have verified by implementing in two kindergarten classes with children aged 3 to 5 years and 5 to 6 years in two levels of complexity. From my own reflection and reflections from the class teachers, an evaluation and subsequent recommendations for practice are further elaborated.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 69998
dc.date.submitted 2025-04-16


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account