Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER
Autor: Janíková, Barbora
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER - Centrum kreativních průmyslů a podnikání při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace směrem ke studentům. V teoretické části je představen marketingový mix se zaměřením na jednotlivé jeho složky - produkt, cena, distribuce a propagace. Praktická část se věnuje konkrétní analýze těchto nástrojů v rámci organizace. Na základě dotazníkového šetření mezi studenty UTB jsou navržena tři komunikační opatření, která jsou následně zhodnocena z hlediska finanční, časové a rizikové náročnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57618
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet