Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Janíková, Barbora
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57618
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER - Centrum kreativních průmyslů a podnikání při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace směrem ke studentům. V teoretické části je představen marketingový mix se zaměřením na jednotlivé jeho složky - produkt, cena, distribuce a propagace. Praktická část se věnuje konkrétní analýze těchto nástrojů v rámci organizace. Na základě dotazníkového šetření mezi studenty UTB jsou navržena tři komunikační opatření, která jsou následně zhodnocena z hlediska finanční, časové a rizikové náročnosti.
dc.format 97 s. (146 130)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kulturní a kreativní odvětví cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject cultural and creative industries en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER
dc.title.alternative Analysis of the Use of Marketing Mix Tools in the Non-profit Organization UPPER
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Alexová, Jitka
dc.date.accepted 2025-06-10
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis is to analyze the use of the marketing mix in the non-profit organization UPPER - the Centre for Creative Industries and Business at Tomas Bata University in Zlín, and to propose recommendations for improving its marketing communication towards students. The theoretical part presents the marketing mix with a focus on its individual components - product, price, distribution, and promotion. The practical part focuses on the analysis of these tools within the organization. Based on a questionnaire survey conducted among students of Tomas Bata University, three communication measures are proposed and subsequently evaluated in terms of financial, time, and risk demands.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69966
dc.date.submitted 2025-05-21


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account