dc.contributor.advisor |
Jašek, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Bártek, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:19:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T14:19:06Z |
|
dc.date.issued |
2008-06-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5743
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o metodice tvorby výukových kurzů, zejména v modulárním dynamicky orientovaném prostředí MOODLE. Představuje teoretické zázemí využívané e-learningem, popisuje modulárně objektově orientované prostředí s pohledu tvůrce kurzu. V praktické částí se věnuje nasazení a vytváření kurzů v tomto prostředí. |
cs |
dc.format |
75 |
cs |
dc.format.extent |
925426 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-learning
|
en |
dc.subject |
CBT
|
en |
dc.subject |
WBT
|
en |
dc.subject |
LMS
|
en |
dc.subject |
LMCS
|
en |
dc.subject |
Constructivism
|
en |
dc.subject |
Constructionism
|
en |
dc.subject |
Social Constructivism
|
en |
dc.subject |
Cooperative learning
|
en |
dc.subject |
Learning goals
|
en |
dc.subject |
Homo Zappiens
|
en |
dc.subject |
Moodle
|
en |
dc.subject |
E-learning
|
cs |
dc.subject |
CBT
|
cs |
dc.subject |
WBT
|
cs |
dc.subject |
LMS
|
cs |
dc.subject |
LMCS
|
cs |
dc.subject |
Konstruktivismus
|
cs |
dc.subject |
Konstrukcionalismus
|
cs |
dc.subject |
Sociální Konstruktivismus
|
cs |
dc.subject |
Kolaborativní učení
|
cs |
dc.subject |
Výukové cíle
|
cs |
dc.subject |
Homo Zappiens
|
cs |
dc.subject |
Moodle
|
cs |
dc.title |
Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí. |
cs |
dc.title.alternative |
Modular object-oriented dynamic learning environment and methodology of creating courses with this learning environment. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kavka, Libor |
|
dc.date.accepted |
2008-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis handles the learning programs creation methodology particularly in the dynamically oriented modular environment "MOODLE". It introduces a theoretic background used by e-learning, describes modular object oriented environment from the point of view of the class maker and in the practical part it is describing the application and class creation in this environment. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
9840
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-22 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
Moodle (software)
|
cs |
local.subject |
systémy pro řízení výuky
|
cs |
local.subject |
Moodle (software)
|
en |
local.subject |
learning management systems
|
en |