Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Glogar, Alois
|
|
dc.contributor.author |
Špetová, Ingrid
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:06:37Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:06:37Z |
|
dc.date.issued |
2006-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/572
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je načerpat teoretické znalosti z oblasti marketingového mixu ,marketingové komunikace, analýzy SWOT a spokojenosti zákazníka. Zjištěné informace a poznatky jsou dále použity v analytické části. V ní je podroben zkoumání energetický trh v ČR a postavení společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. na tomto trhu. Je provedena a vyhodnocena SWOT analýza společnosti. Závěrečná část práce se věnuje návrhům na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti a dává konkrétní doporučení jak dosáhnout vytýčených cílů. |
cs |
dc.format |
82 |
cs |
dc.format.extent |
1057796 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Energetika
|
cs |
dc.subject |
Teplárenství
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analyses
|
en |
dc.subject |
Energy
|
en |
dc.subject |
Heat and Power plant
|
en |
dc.title |
Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysys of marketing communication in Moravské teplárny, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kulhánek, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-01-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to gather and analyse information concerning marketing mix, marketing communication, SWOT analyses and customer satisfaction. The information is used for further analyses. There is analysed an energy market in the Czech Republic and specific position of company called MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. - heat and power plant. The company is judged by using SWOT analyses. The final part of the thesis deals with proposals for mprovement of company's marketing communication and gives recommendation how to achieve given goals. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2206
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-14 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account