Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s. |
Autor: |
Špetová, Ingrid
|
Vedoucí: |
Glogar, Alois
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je načerpat teoretické znalosti z oblasti marketingového mixu ,marketingové komunikace, analýzy SWOT a spokojenosti zákazníka. Zjištěné informace a poznatky jsou dále použity v analytické části. V ní je podroben zkoumání energetický trh v ČR a postavení společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. na tomto trhu. Je provedena a vyhodnocena SWOT analýza společnosti. Závěrečná část práce se věnuje návrhům na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti a dává konkrétní doporučení jak dosáhnout vytýčených cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/572
|
Datum:
|
2006-01-06 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2206
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet