Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.
Autor: Špetová, Ingrid
Vedoucí: Glogar, Alois
Abstrakt: Cílem této práce je načerpat teoretické znalosti z oblasti marketingového mixu ,marketingové komunikace, analýzy SWOT a spokojenosti zákazníka. Zjištěné informace a poznatky jsou dále použity v analytické části. V ní je podroben zkoumání energetický trh v ČR a postavení společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. na tomto trhu. Je provedena a vyhodnocena SWOT analýza společnosti. Závěrečná část práce se věnuje návrhům na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti a dává konkrétní doporučení jak dosáhnout vytýčených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/572
Datum: 2006-01-06
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2206


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špetová_2006_bp.pdfZablokované 1.008Mb PDF Zobrazit/otevřít
špetová_2006_vp.pdf 1.130Mb PDF Zobrazit/otevřít
špetová_2006_op.pdf 1.674Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet