| dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
| dc.contributor.author |
Zavadil, Lukáš
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:26Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:26Z |
|
| dc.date.issued |
2024-12-04 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57178
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tvorbě 3D modelu foyer Domu kultury v Kroměříži. Cílem je digitálně zachytit aktuální stav tohoto prostoru a zároveň navrhnout a vymodelovat jeho nové uspořádání s ohledem na estetické a funkční požadavky. Teoretická část práce poskytuje přehled metod 3D modelování, porovnání softwarových nástrojů se zaměřením na Blender a popisuje principy interiérového designu. Praktická část zahrnuje konkrétní postupy modelování, texturování, osvětlení a vizualizace jak stávajícího stavu, tak i nového návrhu. Výstupem jsou dvě sady 3D modelů a vizualizací, které slouží jako podklad pro případné budoucí úpravy prostoru a jako příklad efektivního využití volně dostupného softwaru v architektonické praxi. |
|
| dc.format |
92 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
3D modelování
|
cs |
| dc.subject |
Blender
|
cs |
| dc.subject |
architektura
|
cs |
| dc.subject |
interiérový design
|
cs |
| dc.subject |
vizualizace
|
cs |
| dc.subject |
Dům kultury Kroměříž
|
cs |
| dc.subject |
3D modeling
|
en |
| dc.subject |
Blender
|
en |
| dc.subject |
architecture
|
en |
| dc.subject |
interior design
|
en |
| dc.subject |
visualization
|
en |
| dc.subject |
Cultural House in Kroměříž
|
en |
| dc.title |
3D model pro foyer Domu kultury v Kroměříži |
|
| dc.title.alternative |
3D Model for the Foyer of the Cultural House in Kroměříž |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Chramcov, Bronislav |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-23 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on the creation of a 3D model for the foyer of the Cultural House in Kroměříž. The goal is to digitally capture the current state of the space and to design and model a new layout with respect to both aesthetic and functional requirements. The theoretical part provides an overview of 3D modeling methods, compares software tools with a focus on Blender, and describes the principles of interior design. The practical part includes specific workflows for modeling, texturing, lighting, and visualization of both the existing state and the new proposal. The outcome consists of two sets of 3D models and visualizations that serve as a basis for possible future modifications of the space and as an example of effective use of open-source software in architectural practice. |
|
| dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
| dc.identifier.stag |
69326
|
|
| dc.date.submitted |
2025-06-09 |
|