Vliv sponzoringu na image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Zmrzlíková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-16T14:06:04Z
dc.date.available 2010-07-16T14:06:04Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5709
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá popisem současného stavu sponzoringu ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o , marketingovým výzkumem, který má za cíl zjistit povědomí o značce firmy a na jeho základě předložit návrh pro efektivnější sponzorování. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako sponzoring, branding, image značky, povědomí o značce, hodnota značky, podnik, marketingový výzkum. V praktické části je definována firma Walker Pilana Magnetics a prováděn výzkum pomocí dotazníků. cs
dc.format 51s cs
dc.format.extent 1684423 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject branding cs
dc.subject image značky cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject branding en
dc.subject brand image en
dc.title Vliv sponzoringu na image značky cs
dc.title.alternative Influence of sponsorship to trademark image en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with description of current status of sponsorship in company Walker Pilana Magnetics, s r. o., marketing survey with aim to discover awareness about company brand and based on this survey proposal of more effective company sponsorship is prepared. In theoretic part terms like sponsorship, branding, image, brand, awareness about brand, value of brand, marketing survey are explained. In practical part company Walker Pilana Magnetics is described and survey has been done by questionnaires. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7493
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
zmrzlíková_2008_bp.pdf 1.606Mb PDF View/Open
zmrzlíková_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
zmrzlíková_2008_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account