dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Zmrzlíková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:06:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T14:06:04Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5709
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá popisem současného stavu sponzoringu ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o , marketingovým výzkumem, který má za cíl zjistit povědomí o značce firmy a na jeho základě předložit návrh pro efektivnější sponzorování. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako sponzoring, branding, image značky, povědomí o značce, hodnota značky, podnik, marketingový výzkum. V praktické části je definována firma Walker Pilana Magnetics a prováděn výzkum pomocí dotazníků. |
cs |
dc.format |
51s |
cs |
dc.format.extent |
1684423 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.title |
Vliv sponzoringu na image značky |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of sponsorship to trademark image |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chvojka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2008-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with description of current status of sponsorship in company Walker Pilana Magnetics, s r. o., marketing survey with aim to discover awareness about company brand and based on this survey proposal of more effective company sponsorship is prepared. In theoretic part terms like sponsorship, branding, image, brand, awareness about brand, value of brand, marketing survey are explained. In practical part company Walker Pilana Magnetics is described and survey has been done by questionnaires. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7493
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
D |
|