Vliv sponzoringu na image značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vliv sponzoringu na image značky |
| Autor: |
Zmrzlíková, Eva
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá popisem současného stavu sponzoringu ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o , marketingovým výzkumem, který má za cíl zjistit povědomí o značce firmy a na jeho základě předložit návrh pro efektivnější sponzorování. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako sponzoring, branding, image značky, povědomí o značce, hodnota značky, podnik, marketingový výzkum. V praktické části je definována firma Walker Pilana Magnetics a prováděn výzkum pomocí dotazníků. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5709
|
|
Datum:
|
2008-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7493
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet