Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě |
| Autor: |
Kopa, Filip
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely značky B.ESTÉE, české společnosti zaměřené kolagenové doplňky stravy. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy, klasifikace sociálních médií a strategie marketingu na sociálních sítích. Dále je diskutován vliv storytellingu, UGC (User Generated Content) a influencer marketingu na úspěšnost marketingových kampaní. V praktické části je představena značka B.ESTÉE a analyzovány její profily na platformách Instagram, Facebook, TikTok a YouTube. Na základě této analýzy jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingové strategie firmy B.ESTÉE na sociálních sítích. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56983
|
|
Datum:
|
2024-06-28 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet