| dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
| dc.contributor.author |
Kopa, Filip
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:17Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:17Z |
|
| dc.date.issued |
2024-06-28 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56983
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely značky B.ESTÉE, české společnosti zaměřené kolagenové doplňky stravy. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy, klasifikace sociálních médií a strategie marketingu na sociálních sítích. Dále je diskutován vliv storytellingu, UGC (User Generated Content) a influencer marketingu na úspěšnost marketingových kampaní. V praktické části je představena značka B.ESTÉE a analyzovány její profily na platformách Instagram, Facebook, TikTok a YouTube. Na základě této analýzy jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingové strategie firmy B.ESTÉE na sociálních sítích. |
|
| dc.format |
94 s. (121 599 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
| dc.subject |
sociální média
|
cs |
| dc.subject |
online marketing
|
cs |
| dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
| dc.subject |
UGC
|
cs |
| dc.subject |
obsahová strategie
|
cs |
| dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
| dc.subject |
social media marketing
|
en |
| dc.subject |
social media
|
en |
| dc.subject |
online marketing
|
en |
| dc.subject |
influencer marketing
|
en |
| dc.subject |
UGC
|
en |
| dc.subject |
content strategy
|
en |
| dc.subject |
marketing strategy
|
en |
| dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě |
|
| dc.title.alternative |
Social Media Analysis and its Use for Marketing Purposes in Selected Company |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Fafílek, Michael |
|
| dc.date.accepted |
2024-09-03 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of social networks and their use for marketing purposes of the brand B.ESTÉE, a Czech company focused on collagen supplements. The theoretical part discusses the basic concepts, classification of social media and social media marketing strategies. The impact of storytelling, UGC (User Generated Content) and influencer marketing on the success of marketing campaigns is also discussed. In the practical part, the brand B.ESTÉE is introduced and its profiles on Instagram, Facebook, TikTok and YouTube are analysed. Based on this analysis, recommendations for improving B.ESTÉE's social media marketing strategy are formulated. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
68989
|
|
| dc.date.submitted |
2024-08-01 |
|