Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Konečný, Lubomír
|
|
dc.contributor.author |
Habrmanová, Štěpánka
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:17:03Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:17:03Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56724
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou a jejich důvody. Klade si za cíl, aby si čtenář uvědomil rozdělení a určitou potřebu tohoto rozdělení, které umožňuje firmám a potencionálním klientům rozhodnout se, se kterou reklamní agenturou budou chtít navázat spolupráci. Následující kapitoly v teoretické části popisují současnou strukturu reklamních agentur a jejich rozdělení na trhu. Představené jsou tam také agentury, které jsou komparovány v praktické části. V praktická části je analýza konkrétních agentur, na kterých jsou popsány rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou. Komparace je sestavena z rozhovorů s majiteli a zaměstnanci obou agentur a také z vlastní praxe. |
|
dc.format |
30 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
národní reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
regionální reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
malá firma
|
cs |
dc.subject |
velká firma
|
cs |
dc.subject |
TikTok
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
mediální oddělení
|
cs |
dc.subject |
struktura agentur
|
cs |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
national advertising agency
|
en |
dc.subject |
regional advertising agency
|
en |
dc.subject |
small business
|
en |
dc.subject |
large business
|
en |
dc.subject |
TikTok
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Generation Z
|
en |
dc.subject |
media department
|
en |
dc.subject |
agency structure
|
en |
dc.title |
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou |
|
dc.title.alternative |
Differences Between a National and a Regional Advertising Agency |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mayer, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2024-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines the differences between national and regional advertising agencies and the reasons for them. It aims to make the reader aware of the division and the definite need for this division to allow companies and potential clients to decide which one they want to partner with. The following chapters in the theoretical part describe the current structure of advertising agencies and their distribution in the market. They also introduce the agencies that are compared in the practical part. In the practical part, specific agencies are analysed and the differences between national and regional advertising agencies are described. The comparison is compiled from interviews with the owners and employees of both agencies as well as from my own experience. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
66186
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account