Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou |
Autor: |
Habrmanová, Štěpánka
|
Vedoucí: |
Konečný, Lubomír
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou a jejich důvody. Klade si za cíl, aby si čtenář uvědomil rozdělení a určitou potřebu tohoto rozdělení, které umožňuje firmám a potencionálním klientům rozhodnout se, se kterou reklamní agenturou budou chtít navázat spolupráci. Následující kapitoly v teoretické části popisují současnou strukturu reklamních agentur a jejich rozdělení na trhu. Představené jsou tam také agentury, které jsou komparovány v praktické části. V praktická části je analýza konkrétních agentur, na kterých jsou popsány rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou. Komparace je sestavena z rozhovorů s majiteli a zaměstnanci obou agentur a také z vlastní praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56724
|
Datum:
|
2023-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Produkce |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet