dc.contributor.advisor |
Kadavý, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Šuľanová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:17:01Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:17:01Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56682
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce zkoumá kvalitu vytvořených edukačních materiálů a automatizovaného hodnocení testů pomocí umělé inteligence. Konkrétně se zaměřuje na analýzu a porovnání schopností současných nástrojů umělé inteligence, včetně ChatGPT-3.5, Microsoft Copilot a Google Gemini, ve vyhodnocování obsahu, náročnosti, správnosti a dalších kritérií týkajících se manuálů, cvičení a dokumentace. Součástí práce je také zkoumání možností automatizovaného vyhodnocování testů zahrnujících obrázky. Cílem je analyzovat výsledky a posoudit, do jaké míry mohou umělé inteligence nahradit tradiční metody hodnocení vzdělávacích materiálů a testů a přispět k efektivnějšímu vzdělávání. Výsledky práce mohou přinést nové poznatky pro lektory a vývojáře materiálů a zlepšit kvalitu vzdělávacích procesů. |
|
dc.format |
100 s. (133 428 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
chatbot
|
cs |
dc.subject |
školství
|
cs |
dc.subject |
UI ve výuce
|
cs |
dc.subject |
ChatGPT
|
cs |
dc.subject |
Microsoft Copilot
|
cs |
dc.subject |
Google Gemini
|
cs |
dc.subject |
tvorba výukových materiálů
|
cs |
dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
dc.subject |
chatbot
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
AI in education
|
en |
dc.subject |
ChatGPT
|
en |
dc.subject |
Microsoft Copilot
|
en |
dc.subject |
Google Gemini
|
en |
dc.subject |
creating educational materials
|
en |
dc.title |
Analýza kvality edukačních materiálů a vyhodnocování testů s pomocí technik umělé inteligence |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Educational Material Quality and Test Evaluation Using Artificial Intelligence Techniques |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Michal |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis investigates the quality of the created educational materials and the automated assessment of tests using artificial intelligence. Specifically, it focuses on analyzing and comparing the capabilities of current artificial intelligence tools, including ChatGPT-3.5, Microsoft Copilot, and Google Gemini, in evaluating content, difficulty, correctness, and other criteria related to manuals, exercises, and documentation. The work also includes exploring the potential for automated scoring of tests involving images. The goal is to analyze the results and assess to what extent artificial intelligence can replace traditional methods of evaluating educational materials and tests and contribute to more effective learning. The results of the work can provide new insights for lecturers and material developers and improve the quality of educational processes. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
66639
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-07 |
|