Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Hrabinová, Vendula
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:59Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:59Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56642
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem strategie budování osobní značky se zaměřením na komunikační strategii. Práce analyzuje obsahovou stránku komunikace na platformách Instagram, TikTok a LinkedIn. Teoretická část je zaměřena na témata podnikání na volné noze, charakteristiku on-line marketingu a důvody, proč on-line marketing využívat pro budování osobní značky. V této části jsou vyzdviženy aktuální trendy v on-line marketingu, pomocí kterých je budována osobní značka. Praktická část se soustředí na proces identifikace konkurentů působících na zvolených platformách. Praktická část se zabývá porovnáním vybrané osobní značky s konkurenčními značkami. Výstupem jsou popsané komunikační prvky, jenž dělají konkurenční značky úspěšnější. V této části je obsažena Porterova analýza, ze které vyplývají kritická místa v dané oblasti. Projektová část řeší konkrétní návrh, implementaci a komunikační plán na sociální média pro osobní značku.
dc.format 95 s. (151 992)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobní značka cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject personal brand en
dc.subject on-line marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject entrepreneur en
dc.subject social media en
dc.subject social networks en
dc.title Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
dc.title.alternative Strategy Proposal for a Personal Brand Building in On-line Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the design of the personal branding strategy with the focus on communication strategy. The thesis analyses the content side of communication on Instagram, TikTok and LinkedIn platforms. The theoretical part focuses on the topics of freelance business, the characteristics of on-line marketing and the reasons to use on-line marketing for personal branding. This part highlights the current trends in on-line marketing through which a personal brand is built. The practical part focuses on the process of identifying competitors operating on the chosen platforms. The practical part deals with the comparison of the selected personal brand with competing brands. The output is a description of the communication elements that make competing brands more successful. This part includes Porter's analysis, which shows the critical points in the area. The project section addresses the specific design, implementation and communication plan on social media for the personal brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68405
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
hrabinová_2024_dp.pdf 1.767Mb PDF View/Open None
hrabinová_2024_op.docx 110.1Kb Unknown View/Open None
hrabinová_2024_vp.docx 91.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account