Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Autor: Hrabinová, Vendula
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem strategie budování osobní značky se zaměřením na komunikační strategii. Práce analyzuje obsahovou stránku komunikace na platformách Instagram, TikTok a LinkedIn. Teoretická část je zaměřena na témata podnikání na volné noze, charakteristiku on-line marketingu a důvody, proč on-line marketing využívat pro budování osobní značky. V této části jsou vyzdviženy aktuální trendy v on-line marketingu, pomocí kterých je budována osobní značka. Praktická část se soustředí na proces identifikace konkurentů působících na zvolených platformách. Praktická část se zabývá porovnáním vybrané osobní značky s konkurenčními značkami. Výstupem jsou popsané komunikační prvky, jenž dělají konkurenční značky úspěšnější. V této části je obsažena Porterova analýza, ze které vyplývají kritická místa v dané oblasti. Projektová část řeší konkrétní návrh, implementaci a komunikační plán na sociální média pro osobní značku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56642
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrabinová_2024_dp.pdf 1.767Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrabinová_2024_op.docx 110.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hrabinová_2024_vp.docx 91.19Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet