dc.contributor.advisor |
Obonya, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Ivanová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56619
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s teoreticko-empirickým zaměřením se zabývá analýzou rozvoje digitálních kompetencí učitelů v předškolním vzdělávání. Teoretická část definuje klíčové pojmy a zkoumá rámce digitálních kompetencí, jako je DigComp, spolu s dalšími relevantními rámci. Zároveň se detailněji zaměřuje na současné výzvy, kterým čelí učitelé při využívání digitálních technologií. Praktická část práce je založena na kvantitativním výzkumu provedeném prostřednictvím dotazníkového šetření mezi učiteli předškolního vzdělávání v České republice. Získaná data poskytují pohled na současný stav rozvoje digitálních kompetencí učitelů v tomto sektoru. Práce identifikuje oblasti, ve kterých jsou digitální kompetence učitelů nejlépe rozvinuté, a také ukazuje na oblasti, kde je prostor pro další podporu a rozvoj. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální kompetence
|
cs |
dc.subject |
Digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
Digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
DigCompEdu
|
cs |
dc.subject |
Profesní rozvoj učitele mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
Digital competence
|
en |
dc.subject |
Digital literacy
|
en |
dc.subject |
Digital technology
|
en |
dc.subject |
DigCompEdu
|
en |
dc.subject |
Professional development of kindergarten teachers
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Rate of Development of Digital Competencies in Preschool Education from the Teacher's Perspective |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis with theoretical-empirical focus deals with the analysis of the development of digital competences of teachers in preschool education. The theoretical part defines key concepts and explores digital competence frameworks such as DigComp, along with other relevant frameworks. It also looks in more detail at the current challenges teachers face in using digital technologies. The practical part of the thesis is based on quantitative research conducted through a questionnaire survey of pre-school teachers in the Czech republic. The data obtained provide insight into the current state of development of digital competences of teachers in this sector. The work identifies areas where teachers' digital competences are best developed and also points to areas where there is room for further support and development. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67340
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|