[NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele
Autor: Ivanová, Michaela
Vedoucí: Obonya, Juraj
Abstrakt: Bakalářská práce s teoreticko-empirickým zaměřením se zabývá analýzou rozvoje digitálních kompetencí učitelů v předškolním vzdělávání. Teoretická část definuje klíčové pojmy a zkoumá rámce digitálních kompetencí, jako je DigComp, spolu s dalšími relevantními rámci. Zároveň se detailněji zaměřuje na současné výzvy, kterým čelí učitelé při využívání digitálních technologií. Praktická část práce je založena na kvantitativním výzkumu provedeném prostřednictvím dotazníkového šetření mezi učiteli předškolního vzdělávání v České republice. Získaná data poskytují pohled na současný stav rozvoje digitálních kompetencí učitelů v tomto sektoru. Práce identifikuje oblasti, ve kterých jsou digitální kompetence učitelů nejlépe rozvinuté, a také ukazuje na oblasti, kde je prostor pro další podporu a rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56619
Datum: 2024-01-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ivanová_2024_dp.pdf 2.086Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ivanová_2024_op.docx 23.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ivanová_2024_vp.pdf 156.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet