[NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Míra rozvoje digitálních kompetencí v předškolním vzdělávání z pohledu učitele |
Autor: |
Ivanová, Michaela
|
Vedoucí: |
Obonya, Juraj
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s teoreticko-empirickým zaměřením se zabývá analýzou rozvoje digitálních kompetencí učitelů v předškolním vzdělávání. Teoretická část definuje klíčové pojmy a zkoumá rámce digitálních kompetencí, jako je DigComp, spolu s dalšími relevantními rámci. Zároveň se detailněji zaměřuje na současné výzvy, kterým čelí učitelé při využívání digitálních technologií. Praktická část práce je založena na kvantitativním výzkumu provedeném prostřednictvím dotazníkového šetření mezi učiteli předškolního vzdělávání v České republice. Získaná data poskytují pohled na současný stav rozvoje digitálních kompetencí učitelů v tomto sektoru. Práce identifikuje oblasti, ve kterých jsou digitální kompetence učitelů nejlépe rozvinuté, a také ukazuje na oblasti, kde je prostor pro další podporu a rozvoj. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56619
|
Datum:
|
2024-01-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet