Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Muroňová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56610
dc.description.abstract Závěrečná práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti, která se primárně zabývá výrobou zmrzliny a cukrářských výrobků. Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou komunikaci vybrané společnosti a formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení zjištěného stavu. Ke zjištění současného stavu byl použit marketingový výzkum formou dotazníkového šetření a vybrané situační analýzy. Z výsledků vyplývají zjištění týkající se povědomí o společnosti a spokojenosti s komunikací v rámci působení na B2B a B2C trzích. Na základě těchto poznatků byla navržena vhodná řešení s cílem zlepšit stávající stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Příklady konkrétních návrhů jsou zmrzlinový festival, věrnostní program, degustace vzorků a propagační materiály v cizím jazyce.
dc.format 90 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication in marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject analysis en
dc.subject questionnaires en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Communication of Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2024-06-11
dc.description.abstract-translated The final thesis is focused on the analysis of the marketing communication of a company primarily engaged in the production of ice cream and confectionery products. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of the selected company and to formulate recommendations leading to the improvement of the identified situation. Marketing research in the form of a questionnaire and selected situational analysis was used to determine the current status. The results show the findings regarding the company's awareness and satisfaction with communication in the B2B and B2C markets. Based on these findings, appropriate solutions were proposed to improve the current state of marketing communication in the selected company. Examples of concrete proposals are an ice cream festival, a loyalty program, sample tastings, and promotional materials in a foreign language.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67074
dc.date.submitted 2024-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
muroňová_2024_dp.pdf 4.158Mb PDF View/Open None
muroňová_2024_op.pdf 510.0Kb PDF View/Open None
muroňová_2024_vp.pdf 747.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account