Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hlúpiková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:58Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56608
|
|
dc.description.abstract |
Hlavní téma této diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa. Cílem této práce je pomocí projektu na zlepšení marketingové komunikace zvýšení povědomí o Informačním centru Baťa, o jeho činnostech a akcích. Práce je zaměřena na zvolení vhodných nástrojů marketingové komunikace, které budou využívány v online i off-line prostředí. Pomocí provedení tří analýz, kterými jsou analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza konkurence a SWOT analýza, bylo analyzováno několik výrazných nedostatků. Tyto nedostatky jsou řešeny v rámci vypracovaného projektu, který obsahuje konkrétní návrhy doplněny o grafické zpracování. |
|
dc.format |
92 stran 105 440 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa |
|
dc.title.alternative |
Project of Improving the Marketing Communication of the Baťa Information Center |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of this thesis is the improvement of marketing communication for the Baťa Information Center. The aim of this work is to increase awareness of the Baťa Information Center and its activities and events through a marketing communication improvement project. The thesis focuses on selecting suitable marketing communication tools to be used in both online and off-line environments. By conducting three analysesthe analysis of the current state of marketing communication, competitive analysis, and SWOT analysisseveral significant shortcomings were identified. These shortcomings are addressed within the developed project, which includes specific proposals supplemented with graphical representations. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
67788
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account