Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa |
Autor: |
Hlúpiková, Karolína
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Hlavní téma této diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa. Cílem této práce je pomocí projektu na zlepšení marketingové komunikace zvýšení povědomí o Informačním centru Baťa, o jeho činnostech a akcích. Práce je zaměřena na zvolení vhodných nástrojů marketingové komunikace, které budou využívány v online i off-line prostředí. Pomocí provedení tří analýz, kterými jsou analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza konkurence a SWOT analýza, bylo analyzováno několik výrazných nedostatků. Tyto nedostatky jsou řešeny v rámci vypracovaného projektu, který obsahuje konkrétní návrhy doplněny o grafické zpracování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56608
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet