dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Fuksa, Samuel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:57Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56582
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je představit využívané technologie ve školství. Součástí je před-stavení softwaru pro školství, počínaje operačními systémy, cloudovým řešením, softwarem pro správu výuky a také software pro podporu vzdělávání. Práce také představuje i hardware který se ve školství využívá. Ten je poté v praktické části analyzován a porovnán v určitých kategoriích, přičemž je i navrženo cenové osazení učebny na ZŠ a SŠ. Taktéž je čtenář se-známen s porovnáním softwaru pro správu a podporu výuky (Moodle, MS Teams, Google Classroom). |
|
dc.format |
165 s. (187 719 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Školství
|
cs |
dc.subject |
Informatika ve školství
|
cs |
dc.subject |
Moodle
|
cs |
dc.subject |
MS Teams
|
cs |
dc.subject |
Google Classroom
|
cs |
dc.subject |
Software pro školství
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
Informatics in education
|
en |
dc.subject |
Moodle
|
en |
dc.subject |
MS Teams
|
en |
dc.subject |
Google Classroom
|
en |
dc.subject |
Software for education
|
en |
dc.title |
Komplexní analýza dostupného software a hardware pro školství |
|
dc.title.alternative |
Comprehensive Analysis of Available Software and Hardware for Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chramcov, Bronislav |
|
dc.date.accepted |
2024-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to present the technologies used in education. This includes the introduction of software for education, starting with operating systems, cloud solutions, learning management software and also software for educational support. The paper also introduces the hardware used in education. This is then analysed and compared in certain categories in the practical part, while the pricing of the classroom setup in primary and sec-ondary schools is also suggested. The reader is also introduced to a comparison of software for the management and support of teaching (Moodle, MS Teams, Google Classroom). |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.identifier.stag |
66253
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-22 |
|