Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Tomášek, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:37:54Z
dc.date.available 2018-05-05T23:00:12Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5649
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zhodnocení internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o., jejíž základní obchodní činností je prodej tepelných čerpadel. V úvodní teoretické části je proveden rozbor nejnovějších literárních poznatků z oblasti týkající se problematiky internetového marketingu. Následně v analytické části je prove-dena analýza stávajícího stavu internetového marketingu ve společnosti TEPELNÁ ČERPADALA IVT, s.r.o. a jejich všech spolupracujících IVT center po celé ČR. V závěrečné části je vypracován samotný projekt na zlepšení internetového marketingu, jehož součástí je i časový harmonogram implementace jednotlivých změn v internetové prezentaci na odlišení se od firem podnikajících ve stejném oboru. cs
dc.format 82 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2768531 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
dc.subject internetové reklamní kampaně cs
dc.subject PPC cs
dc.subject SEO cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject přehled návštěvnosti cs
dc.subject cílení cs
dc.subject internet advertising campaign en
dc.subject PPC en
dc.subject SEO en
dc.subject internet marketing en
dc.subject internet business en
dc.subject survey of visit en
dc.subject aiming en
dc.title Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project effective Internet marketing for company TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2008-06-05
dc.description.abstract-translated This master thesis aims to review the internet marketing and design project of its next spread for the company TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o., which basic commercial activity is sale of heat pumps. In the first theoretical part is shown analysis of the latest literary knowledge from area con-nected with problems of the internet marketing. In the following analytic parties shown the analysis of current condition of the internet marketing in the company TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. and all of their co-operating IVT centers in Czech republic. In the final part is worked out the project to improve the internet marketing, which part is a time schedule of implementation of individual changes in the internet presentation to make a difference from the companies that are working in the same line. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8955
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tomášek_2008_dp.pdfBlocked 2.640Mb PDF View/Open
tomášek_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
tomášek_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account