dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Tomášek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T13:37:54Z |
|
dc.date.available |
2018-05-05T23:00:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5649
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je zhodnocení internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o., jejíž základní obchodní činností je prodej tepelných čerpadel. V úvodní teoretické části je proveden rozbor nejnovějších literárních poznatků z oblasti týkající se problematiky internetového marketingu. Následně v analytické části je prove-dena analýza stávajícího stavu internetového marketingu ve společnosti TEPELNÁ ČERPADALA IVT, s.r.o. a jejich všech spolupracujících IVT center po celé ČR. V závěrečné části je vypracován samotný projekt na zlepšení internetového marketingu, jehož součástí je i časový harmonogram implementace jednotlivých změn v internetové prezentaci na odlišení se od firem podnikajících ve stejném oboru. |
cs |
dc.format |
82 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2768531 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 |
|
dc.subject |
internetové reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
přehled návštěvnosti
|
cs |
dc.subject |
cílení
|
cs |
dc.subject |
internet advertising campaign
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
internet business
|
en |
dc.subject |
survey of visit
|
en |
dc.subject |
aiming
|
en |
dc.title |
Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project effective Internet marketing for company TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2008-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis aims to review the internet marketing and design project of its next spread for the company TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o., which basic commercial activity is sale of heat pumps. In the first theoretical part is shown analysis of the latest literary knowledge from area con-nected with problems of the internet marketing. In the following analytic parties shown the analysis of current condition of the internet marketing in the company TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. and all of their co-operating IVT centers in Czech republic. In the final part is worked out the project to improve the internet marketing, which part is a time schedule of implementation of individual changes in the internet presentation to make a difference from the companies that are working in the same line. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8955
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|