Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. |
Author: |
Tomášek, Jiří
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je zhodnocení internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o., jejíž základní obchodní činností je prodej tepelných čerpadel. V úvodní teoretické části je proveden rozbor nejnovějších literárních poznatků z oblasti týkající se problematiky internetového marketingu. Následně v analytické části je prove-dena analýza stávajícího stavu internetového marketingu ve společnosti TEPELNÁ ČERPADALA IVT, s.r.o. a jejich všech spolupracujících IVT center po celé ČR. V závěrečné části je vypracován samotný projekt na zlepšení internetového marketingu, jehož součástí je i časový harmonogram implementace jednotlivých změn v internetové prezentaci na odlišení se od firem podnikajících ve stejném oboru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5649
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8955
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account