Výukový model Smart Home
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Perůtka, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Nevrlka, David
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:53Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:53Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56479
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části diplomové práce je popsána historie, komunikační protokoly a výrobci chytrých domácích zařízení, spolu s obecnými základními prvky a využitými zařízeními. Dále jsou zmíněny funkce a různé typy učebních pomůcek. Praktická část nejprve popisuje, jak byl výukový model navrhnut, vytvořen, zapojen a je zde také vyobrazena použitá aplikace s vysvětlením. Dále vysvětluje vytvoření úkolů pro žáky a popisuje průběh otestování reálného modelu ve výuce informatiky na střední škole s vyhodnocením zpětné vazby. |
|
dc.format |
83 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výukový model
|
cs |
dc.subject |
chytrá domácnost
|
cs |
dc.subject |
senzory
|
cs |
dc.subject |
automatizace
|
cs |
dc.subject |
zabezpečení
|
cs |
dc.subject |
Internet věcí
|
cs |
dc.subject |
TP-Link Tapo
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
teaching model
|
en |
dc.subject |
smart home
|
en |
dc.subject |
sensors
|
en |
dc.subject |
automation
|
en |
dc.subject |
security
|
en |
dc.subject |
Internet of Things
|
en |
dc.subject |
TP-Link Tapo
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
mobile app
|
en |
dc.title |
Výukový model Smart Home |
|
dc.title.alternative |
Smart Home Teaching Model |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Javorčík, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis describes the history, communication protocols and manufacturers of smart home devices, along with general basic elements and devices used. Further, the functions and different types of teaching aids are mentioned. The practical part first describes how the teaching model was designed, built, and connected, and the application used is also illustrated with an explanation. It then explains the creation of tasks for the students and describes the process of testing the real model in teaching informatics at high school with evaluation of feedback. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
66793
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-07 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account