Vývoj hry pro výuku programovacího jazyka C#
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Jahoda, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:52Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:52Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56441
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, vývojem a testováním výukové hry zaměřené na osvojení programovacího jazyka C#. Teoretická část práce se zabývá implementací naučných her do výuky a jejich vlivem, přibližuje programovací jazyk C# a vývojářský engine Unity. Nakonec je čtenář seznámen s vývojem naučných her včetně ukázek již existujících a přiblížení pojmů z herního prostředí, jako jsou 2D nebo RPG. Praktická část se následně zabývá návrhem naučné hry, jejím vývojem a testováním na různých operačních systémech. |
|
dc.format |
89s. (105 702 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výuková hra
|
cs |
dc.subject |
herní engine
|
cs |
dc.subject |
gamifikace
|
cs |
dc.subject |
unity
|
cs |
dc.subject |
c#
|
cs |
dc.subject |
educational game
|
en |
dc.subject |
game engine
|
en |
dc.subject |
gamification
|
en |
dc.subject |
unity
|
en |
dc.subject |
c#
|
en |
dc.title |
Vývoj hry pro výuku programovacího jazyka C# |
|
dc.title.alternative |
Development of a Game for Learning the C# Programming Language |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fojtů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the design, development and testing of an educational game aimed at learning the C# programming language. The theoretical part of the thesis deals with the implementation of educational games in the educational setting and their impact, introducing the C# programming language and the Unity development engine. Finally, the reader is introduced to the principles of educational game development, including examples of existing games and an introduction to concepts from the game environment, such as 2D or RPG. The practical part then deals with the design of an educational game, its development and testing on different operating systems. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
66930
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account