Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svirak, Nikola
dc.contributor.author Kalincová, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:52Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:52Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56435
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti, kterou je společnost Wizz Air. Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti a navrhnout opatření směřující k její optimalizaci. V teoretické části jsou na základě literární rešerše definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace a letecké dopravy. Tato část slouží jako podklad pro pochopení praktické části. Praktická část obsahuje představení společnosti a následné zhodnocení jejího marketingového prostředí pomocí vybraných situačních metod a dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti.
dc.format 90 (137 357 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject letecká doprava cs
dc.subject nízkonákladoví dopravci cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing environment en
dc.subject air transport en
dc.subject low-cost carriers en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication of a Selected Low-Cost Airline
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of a selected low-cost airline company, which is company Wizz Air. This thesis aims to analyze the current state of the company's marketing communication and propose suggestions for its optimization. In the theoretical part, the basics of marketing communication and air transport are defined based on literature research. This part serves as a basis for understanding the practical part. The practical part includes an introduction of the company and an evaluation of its marketing environment by using selected situational methods and a questionnaire survey. The thesis provides specific recommendations for improving marketing communication at the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67054
dc.date.submitted 2024-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
kalincová_2024_dp.pdf 2.214Mb PDF View/Open None
kalincová_2024_op.pdf 624.8Kb PDF View/Open None
kalincová_2024_vp.pdf 764.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account