Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Svirak, Nikola
|
|
dc.contributor.author |
Kalincová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:52Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:52Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56435
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti, kterou je společnost Wizz Air. Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti a navrhnout opatření směřující k její optimalizaci. V teoretické části jsou na základě literární rešerše definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace a letecké dopravy. Tato část slouží jako podklad pro pochopení praktické části. Praktická část obsahuje představení společnosti a následné zhodnocení jejího marketingového prostředí pomocí vybraných situačních metod a dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti. |
|
dc.format |
90 (137 357 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
letecká doprava
|
cs |
dc.subject |
nízkonákladoví dopravci
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
air transport
|
en |
dc.subject |
low-cost carriers
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communication of a Selected Low-Cost Airline |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2024-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of a selected low-cost airline company, which is company Wizz Air. This thesis aims to analyze the current state of the company's marketing communication and propose suggestions for its optimization. In the theoretical part, the basics of marketing communication and air transport are defined based on literature research. This part serves as a basis for understanding the practical part. The practical part includes an introduction of the company and an evaluation of its marketing environment by using selected situational methods and a questionnaire survey. The thesis provides specific recommendations for improving marketing communication at the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
67054
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account