Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Autor: Kalincová, Tereza
Vedoucí: Svirak, Nikola
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti, kterou je společnost Wizz Air. Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti a navrhnout opatření směřující k její optimalizaci. V teoretické části jsou na základě literární rešerše definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace a letecké dopravy. Tato část slouží jako podklad pro pochopení praktické části. Praktická část obsahuje představení společnosti a následné zhodnocení jejího marketingového prostředí pomocí vybraných situačních metod a dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56435
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kalincová_2024_dp.pdf 2.214Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kalincová_2024_op.pdf 624.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kalincová_2024_vp.pdf 764.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet