Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti |
Autor: |
Kalincová, Tereza
|
Vedoucí: |
Svirak, Nikola
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti, kterou je společnost Wizz Air. Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti a navrhnout opatření směřující k její optimalizaci. V teoretické části jsou na základě literární rešerše definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace a letecké dopravy. Tato část slouží jako podklad pro pochopení praktické části. Praktická část obsahuje představení společnosti a následné zhodnocení jejího marketingového prostředí pomocí vybraných situačních metod a dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56435
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet