Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Myslikovjanová, Petra
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:50Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:50Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56393
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem digitální marketingové komunikace nově vznikajícího online obchodu s doplňky na oslavy. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké nástroje a obsah digitální marketingové komunikace jsou vhodné pro cílovou skupinu online obchodu. Teoretická část poskytuje klíčové informace v oblasti digitální marketingu, obsahového marketingu a trhu s doplňky na oslavy. V praktické části je představen konkrétní online obchod s doplňky na oslavy a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjištěny preference cílové skupiny v oblasti digitální marketingové komunikace se zaměřením na trh s doplňky na oslavy. Získaná data z výzkumů slouží k tvorbě komunikačního plánu v projektové části.
dc.format 85 s. (118745 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketingová komunikace cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject blog cs
dc.subject doplňky na oslavy cs
dc.subject digital marketing communications en
dc.subject content marketing en
dc.subject social media en
dc.subject blog en
dc.subject party accessories en
dc.title Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
dc.title.alternative Communication Plan for the Newly Emerging E-Shop Artisoul
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the topic of digital marketing communication of an emerging online store with accessories for celebrations. The aim of the thesis is to find out what tools and content of digital marketing communication are suitable for the target group of online business. The theoretical part provides key insights into digital marketing, content marketing and the party accessories market. In the practical part, a specific online store with accessories for celebrations is presented, and with the help of quantitative and qualitative research, the preferences of the target group in the field of digital marketing communication with a focus on the market for accessories for celebrations are determined. The data obtained from the research is used to create a communication plan in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68364
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
myslikovjanová_2024_dp.pdf 6.939Mb PDF View/Open None
myslikovjanová_2024_op.docx 92.49Kb Unknown View/Open None
myslikovjanová_2024_vp.docx 87.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account