Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Myslikovjanová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:50Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:50Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56393
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem digitální marketingové komunikace nově vznikajícího online obchodu s doplňky na oslavy. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké nástroje a obsah digitální marketingové komunikace jsou vhodné pro cílovou skupinu online obchodu. Teoretická část poskytuje klíčové informace v oblasti digitální marketingu, obsahového marketingu a trhu s doplňky na oslavy. V praktické části je představen konkrétní online obchod s doplňky na oslavy a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjištěny preference cílové skupiny v oblasti digitální marketingové komunikace se zaměřením na trh s doplňky na oslavy. Získaná data z výzkumů slouží k tvorbě komunikačního plánu v projektové části. |
|
dc.format |
85 s. (118745 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
doplňky na oslavy
|
cs |
dc.subject |
digital marketing communications
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.subject |
party accessories
|
en |
dc.title |
Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan for the Newly Emerging E-Shop Artisoul |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the topic of digital marketing communication of an emerging online store with accessories for celebrations. The aim of the thesis is to find out what tools and content of digital marketing communication are suitable for the target group of online business. The theoretical part provides key insights into digital marketing, content marketing and the party accessories market. In the practical part, a specific online store with accessories for celebrations is presented, and with the help of quantitative and qualitative research, the preferences of the target group in the field of digital marketing communication with a focus on the market for accessories for celebrations are determined. The data obtained from the research is used to create a communication plan in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68364
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account