Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
Autor: Myslikovjanová, Petra
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem digitální marketingové komunikace nově vznikajícího online obchodu s doplňky na oslavy. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké nástroje a obsah digitální marketingové komunikace jsou vhodné pro cílovou skupinu online obchodu. Teoretická část poskytuje klíčové informace v oblasti digitální marketingu, obsahového marketingu a trhu s doplňky na oslavy. V praktické části je představen konkrétní online obchod s doplňky na oslavy a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjištěny preference cílové skupiny v oblasti digitální marketingové komunikace se zaměřením na trh s doplňky na oslavy. Získaná data z výzkumů slouží k tvorbě komunikačního plánu v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56393
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
myslikovjanová_2024_dp.pdf 6.939Mb PDF Zobrazit/otevřít None
myslikovjanová_2024_op.docx 92.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
myslikovjanová_2024_vp.docx 87.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet