Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul |
Autor: |
Myslikovjanová, Petra
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá tématem digitální marketingové komunikace nově vznikajícího online obchodu s doplňky na oslavy. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké nástroje a obsah digitální marketingové komunikace jsou vhodné pro cílovou skupinu online obchodu. Teoretická část poskytuje klíčové informace v oblasti digitální marketingu, obsahového marketingu a trhu s doplňky na oslavy. V praktické části je představen konkrétní online obchod s doplňky na oslavy a pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou zjištěny preference cílové skupiny v oblasti digitální marketingové komunikace se zaměřením na trh s doplňky na oslavy. Získaná data z výzkumů slouží k tvorbě komunikačního plánu v projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56393
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet