Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vozárová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:48Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:48Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56358
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku mladých řidičů v kontextu sociálního marketingu. Mladí lidé způsobují v České republice nejvíce vážných dopravních nehod, které mají často velmi tragické následky. Tento problém přetrvává již několik let, nejedná se o novodobou záležitost. Na vině je nejen malá řidičská zkušenost, ale také touha po rychlé jízdě, která se u mladých řidičů projevuje nejvíce. Na tuto nežádoucí situaci reaguje sféra sociálního marketingu, jejímž cílem je poukazovat na společenské problémy a šířit veřejnou osvětu. Mnohdy k tomu využívá negativní emoce, díky kterým sdělení své recipienty šokuje. |
|
dc.format |
72 s. (108 951 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
BESIP
|
cs |
dc.subject |
nehody
|
cs |
dc.subject |
mladí řidiči
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
Social Advertising
|
en |
dc.subject |
Social Marketing
|
en |
dc.subject |
Campaign
|
en |
dc.subject |
BESIP
|
en |
dc.subject |
Accidents
|
en |
dc.subject |
Young Drivers
|
en |
dc.subject |
Road Traffic Safety
|
en |
dc.subject |
Advertising Appeals
|
en |
dc.title |
Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu |
|
dc.title.alternative |
Speed and Accidents among Young Drivers as a Social Marketing Topic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the issue of young drivers in the context of social marketing. Young people cause most serious traffic accidents in the Czech Republic, which often have very tragic consequences. This problem has persisted for several years, it is not a recent issue. The blame lies not only with low driving experience, but also with the desire to drive fast, which is most evident in young drivers. This undesirable situation is being addressed by the social marketing sector, which aims to highlight social problems and raise public awareness. It often uses negative emotions to shock its recipients. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68270
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account