Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu
Autor: Vozárová, Veronika
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku mladých řidičů v kontextu sociálního marketingu. Mladí lidé způsobují v České republice nejvíce vážných dopravních nehod, které mají často velmi tragické následky. Tento problém přetrvává již několik let, nejedná se o novodobou záležitost. Na vině je nejen malá řidičská zkušenost, ale také touha po rychlé jízdě, která se u mladých řidičů projevuje nejvíce. Na tuto nežádoucí situaci reaguje sféra sociálního marketingu, jejímž cílem je poukazovat na společenské problémy a šířit veřejnou osvětu. Mnohdy k tomu využívá negativní emoce, díky kterým sdělení své recipienty šokuje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56358
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vozárová_2024_dp.pdf 2.336Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vozárová_2024_op.docx 99.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vozárová_2024_vp.docx 91.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet