Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu |
Autor: |
Vozárová, Veronika
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku mladých řidičů v kontextu sociálního marketingu. Mladí lidé způsobují v České republice nejvíce vážných dopravních nehod, které mají často velmi tragické následky. Tento problém přetrvává již několik let, nejedná se o novodobou záležitost. Na vině je nejen malá řidičská zkušenost, ale také touha po rychlé jízdě, která se u mladých řidičů projevuje nejvíce. Na tuto nežádoucí situaci reaguje sféra sociálního marketingu, jejímž cílem je poukazovat na společenské problémy a šířit veřejnou osvětu. Mnohdy k tomu využívá negativní emoce, díky kterým sdělení své recipienty šokuje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56358
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet