Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Filip, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:45Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:45Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56290
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v rámci politické kampaně prezidentských kandidátů ČR 2023. Práce se zaměřuje na možnosti v rámci nápravy negativní image trojice prezidentských kandidátů s nejvyšší volební prognózou a akceptaci těchto kandidátů v očích prvovoličů. Práce obsahuje výzkum formou ohniskové skupiny v rámci skupiny prvovoličů. Práce ve své projekční části nabízí podněty kandidátům na úpravu kampaně tak, aby zlepšila jejich image v očích prvovoličů. |
|
dc.format |
80 s. (115500 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
náprava negativní image
|
cs |
dc.subject |
IRT
|
cs |
dc.subject |
prezident
|
cs |
dc.subject |
prezidentští kandidáti
|
cs |
dc.subject |
prvovoliči
|
cs |
dc.subject |
voliči
|
cs |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
correction of negative image
|
en |
dc.subject |
IRT
|
en |
dc.subject |
president
|
en |
dc.subject |
presidential candidates
|
en |
dc.subject |
first-time voters
|
en |
dc.subject |
voters
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy for the Image Recovery of Key Presidential Candidates 2023 Targeted at the First-Time Voter Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with political marketing and its use in the political campaign of the presidential candidates 2023. The work focuses on the possibilities of correcting the negative image of the three presidential candidates with the highest election forecast and the acceptance of these candidates in the eyes of primary voters. The work contains research in the form of a focus group within a group of first-time voters. In its projection part, the work offers suggestions to the candidates for adjusting the campaign in such a way as to improve their image in the eyes of primary voters. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68344
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account