Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Filip, Jiří
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:45Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:45Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56290
dc.description.abstract Práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v rámci politické kampaně prezidentských kandidátů ČR 2023. Práce se zaměřuje na možnosti v rámci nápravy negativní image trojice prezidentských kandidátů s nejvyšší volební prognózou a akceptaci těchto kandidátů v očích prvovoličů. Práce obsahuje výzkum formou ohniskové skupiny v rámci skupiny prvovoličů. Práce ve své projekční části nabízí podněty kandidátům na úpravu kampaně tak, aby zlepšila jejich image v očích prvovoličů.
dc.format 80 s. (115500 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject náprava negativní image cs
dc.subject IRT cs
dc.subject prezident cs
dc.subject prezidentští kandidáti cs
dc.subject prvovoliči cs
dc.subject voliči cs
dc.subject political marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject correction of negative image en
dc.subject IRT en
dc.subject president en
dc.subject presidential candidates en
dc.subject first-time voters en
dc.subject voters en
dc.title Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů
dc.title.alternative Communication Strategy for the Image Recovery of Key Presidential Candidates 2023 Targeted at the First-Time Voter Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The work deals with political marketing and its use in the political campaign of the presidential candidates 2023. The work focuses on the possibilities of correcting the negative image of the three presidential candidates with the highest election forecast and the acceptance of these candidates in the eyes of primary voters. The work contains research in the form of a focus group within a group of first-time voters. In its projection part, the work offers suggestions to the candidates for adjusting the campaign in such a way as to improve their image in the eyes of primary voters.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68344
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
filip_2024_dp.pdf 2.310Mb PDF View/Open None
filip_2024_op.docx 92.94Kb Unknown View/Open None
filip_2024_vp.docx 92.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account