Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů |
Autor: |
Filip, Jiří
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v rámci politické kampaně prezidentských kandidátů ČR 2023. Práce se zaměřuje na možnosti v rámci nápravy negativní image trojice prezidentských kandidátů s nejvyšší volební prognózou a akceptaci těchto kandidátů v očích prvovoličů. Práce obsahuje výzkum formou ohniskové skupiny v rámci skupiny prvovoličů. Práce ve své projekční části nabízí podněty kandidátům na úpravu kampaně tak, aby zlepšila jejich image v očích prvovoličů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56290
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet