Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů
Autor: Filip, Jiří
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v rámci politické kampaně prezidentských kandidátů ČR 2023. Práce se zaměřuje na možnosti v rámci nápravy negativní image trojice prezidentských kandidátů s nejvyšší volební prognózou a akceptaci těchto kandidátů v očích prvovoličů. Práce obsahuje výzkum formou ohniskové skupiny v rámci skupiny prvovoličů. Práce ve své projekční části nabízí podněty kandidátům na úpravu kampaně tak, aby zlepšila jejich image v očích prvovoličů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56290
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
filip_2024_dp.pdf 2.310Mb PDF Zobrazit/otevřít None
filip_2024_op.docx 92.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
filip_2024_vp.docx 92.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet