Interní komunikace digitální agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace digitální agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Procházková, Vendula
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:45Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:45Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56289
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá interní komunikací vybrané digitální agentury. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti interní komunikace ve firmě, komunikační strategii, nástrojům a komunikačním kanálům v rámci interní komunikace a také shrnuje trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je pomocí kvalitativních, individuálních rozhovorů společně s dotazníkovým šetřením zjistit, jak vnímají zaměstnanci vybrané digitální agentury aktuální interní komunikaci, co by rádi změnili, vylepšili a zda je podle nich efektivní. V projektové části jsou na základě zjištěných výstupů z praktické části navrhnuta opatření a nové nápady na zefektivnění interní komunikace ve firmě.
dc.format 94 s. (135 696)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject digitální agentura cs
dc.subject firemní newsletter cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject Internal communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication channels en
dc.subject corporate communication en
dc.subject digital agency en
dc.subject corporate newsletter en
dc.subject employees en
dc.subject feedback en
dc.title Interní komunikace digitální agentury
dc.title.alternative Internal Communications of a Digital Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dolínková, Olga
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the internal communication of a selected digital agency. The theoretical part is devoted to findings from the field of internal communication in the company, communication strategy, tools and communication channels within internal communication and also summarizes trends in this area. The practical part analyzes facts obtained using research methods. The aim of the thesis is to use qualitative, individual interviews together with a questionnaire survey to find out how the employees of the selected digital agency perceive the current internal communication, what they would like to change, improve and whether they think it is effective. In the project part, measures and new ideas for making internal communication in the company more efficient are proposed based on the identified outputs from the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68427
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2024_dp.pdf 2.069Mb PDF View/Open None
procházková_2024_op.docx 90.86Kb Unknown View/Open None
procházková_2024_vp.docx 71.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account