Interní komunikace digitální agentury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:45Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:45Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56289
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá interní komunikací vybrané digitální agentury. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti interní komunikace ve firmě, komunikační strategii, nástrojům a komunikačním kanálům v rámci interní komunikace a také shrnuje trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je pomocí kvalitativních, individuálních rozhovorů společně s dotazníkovým šetřením zjistit, jak vnímají zaměstnanci vybrané digitální agentury aktuální interní komunikaci, co by rádi změnili, vylepšili a zda je podle nich efektivní. V projektové části jsou na základě zjištěných výstupů z praktické části navrhnuta opatření a nové nápady na zefektivnění interní komunikace ve firmě. |
|
dc.format |
94 s. (135 696) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální agentura
|
cs |
dc.subject |
firemní newsletter
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
digital agency
|
en |
dc.subject |
corporate newsletter
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.title |
Interní komunikace digitální agentury |
|
dc.title.alternative |
Internal Communications of a Digital Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dolínková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the internal communication of a selected digital agency. The theoretical part is devoted to findings from the field of internal communication in the company, communication strategy, tools and communication channels within internal communication and also summarizes trends in this area. The practical part analyzes facts obtained using research methods. The aim of the thesis is to use qualitative, individual interviews together with a questionnaire survey to find out how the employees of the selected digital agency perceive the current internal communication, what they would like to change, improve and whether they think it is effective. In the project part, measures and new ideas for making internal communication in the company more efficient are proposed based on the identified outputs from the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68427
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account