Interní komunikace digitální agentury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace digitální agentury |
Autor: |
Procházková, Vendula
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá interní komunikací vybrané digitální agentury. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti interní komunikace ve firmě, komunikační strategii, nástrojům a komunikačním kanálům v rámci interní komunikace a také shrnuje trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je pomocí kvalitativních, individuálních rozhovorů společně s dotazníkovým šetřením zjistit, jak vnímají zaměstnanci vybrané digitální agentury aktuální interní komunikaci, co by rádi změnili, vylepšili a zda je podle nich efektivní. V projektové části jsou na základě zjištěných výstupů z praktické části navrhnuta opatření a nové nápady na zefektivnění interní komunikace ve firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56289
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet