[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace u systému chytrých domácností
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Świętek, Dan
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:44Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:44Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56260
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci jsou představeny pojmy internet věcí a chytrá domácnost. Jejich různé podoby a definice. Praktická část práce zkoumá návrhy řešení využití marketingové komunikace showroomu Smarteon. Byla využita dotazníková metoda, ve verzi pro zaměstnance showroomu Smarteon, a ve verzi pro zaměstnance kreativní agentury Aetna spol. s.r.o. Z vyhodnocených dotazníků vyplývá několik zjištění o marketingové komunikaci showroomu, a to které prvky marketingové komunikace jsou pro showroom vhodné, a jak je optimalizovat. Na základě výsledků průzkumu lze vyvodit konkrétní doporučení v podobě optimalizovaných marketingových komunikací showroomu. |
|
dc.format |
64 s. (110 801 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet věcí
|
cs |
dc.subject |
inteligentní rodinné domy
|
cs |
dc.subject |
chytrá domácnost
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
internet of things
|
en |
dc.subject |
intelligent family houses
|
en |
dc.subject |
smart home
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace u systému chytrých domácností |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Marketing Communication for the Smart Home System |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The concepts of IoT and smart home, their forms and definitions are presented in the thesis. The practical part of the work examines proposals for solutions for the use of marketing communication of the Smarteon showroom. A questionnaire method was used, which was prepared in a version for the employees of the Smarteon showroom and for the employees of the creative agency Aetna. The evaluated questionnaires result in several findings about the showroom's marketing communication, which elements of marketing communication are suitable for the showroom, and how to optimize them. Based on the survey results, specific recommendations can be made in the form of optimized showroom's marketing communications. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68373
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account