[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace u systému chytrých domácností

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace u systému chytrých domácností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Świętek, Dan
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:44Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:44Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56260
dc.description.abstract V diplomové práci jsou představeny pojmy internet věcí a chytrá domácnost. Jejich různé podoby a definice. Praktická část práce zkoumá návrhy řešení využití marketingové komunikace showroomu Smarteon. Byla využita dotazníková metoda, ve verzi pro zaměstnance showroomu Smarteon, a ve verzi pro zaměstnance kreativní agentury Aetna spol. s.r.o. Z vyhodnocených dotazníků vyplývá několik zjištění o marketingové komunikaci showroomu, a to které prvky marketingové komunikace jsou pro showroom vhodné, a jak je optimalizovat. Na základě výsledků průzkumu lze vyvodit konkrétní doporučení v podobě optimalizovaných marketingových komunikací showroomu.
dc.format 64 s. (110 801 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet věcí cs
dc.subject inteligentní rodinné domy cs
dc.subject chytrá domácnost cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject internet of things en
dc.subject intelligent family houses en
dc.subject smart home en
dc.subject marketing communication en
dc.title [NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace u systému chytrých domácností
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Marketing Communication for the Smart Home System
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The concepts of IoT and smart home, their forms and definitions are presented in the thesis. The practical part of the work examines proposals for solutions for the use of marketing communication of the Smarteon showroom. A questionnaire method was used, which was prepared in a version for the employees of the Smarteon showroom and for the employees of the creative agency Aetna. The evaluated questionnaires result in several findings about the showroom's marketing communication, which elements of marketing communication are suitable for the showroom, and how to optimize them. Based on the survey results, specific recommendations can be made in the form of optimized showroom's marketing communications.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68373
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
świętek_2024_dp.pdf 2.843Mb PDF View/Open None
świętek_2024_op.docx 94.68Kb Unknown View/Open None
świętek_2024_vp.docx 90.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account