[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace u systému chytrých domácností
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace u systému chytrých domácností |
Autor: |
Świętek, Dan
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
V diplomové práci jsou představeny pojmy internet věcí a chytrá domácnost. Jejich různé podoby a definice. Praktická část práce zkoumá návrhy řešení využití marketingové komunikace showroomu Smarteon. Byla využita dotazníková metoda, ve verzi pro zaměstnance showroomu Smarteon, a ve verzi pro zaměstnance kreativní agentury Aetna spol. s.r.o. Z vyhodnocených dotazníků vyplývá několik zjištění o marketingové komunikaci showroomu, a to které prvky marketingové komunikace jsou pro showroom vhodné, a jak je optimalizovat. Na základě výsledků průzkumu lze vyvodit konkrétní doporučení v podobě optimalizovaných marketingových komunikací showroomu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56260
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet