Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Divišová, Luisa
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:41Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:41Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56197
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci digitálního marketingu pro propagaci juniorského basketbalového klubu Žabiny Brno. Práce kombinuje teoretická východiska a praktickou aplikaci poznatků získaných výzkumnou metodou dotazníkového šetření. Cílem je identifikovat efektivní digitální kanály a obsah, které by mohly klubu pomoci zvýšit popularitu a rozšířit jeho členskou i fanouškovskou základnu. Na základě analýzy získaných dat jsou formulovány odpovědi na výzkumné otázky a doporučení pro zlepšení digitálního marketingu a celkové image klubu. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
juniorský basketbalový klub
|
cs |
dc.subject |
BK Žabiny Brno
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
junior basketball club
|
en |
dc.subject |
BK Žabiny Brno
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu |
|
dc.title.alternative |
Promotion of Junior Basketball Club through Digital Marketing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis focuses on the optimization of digital marketing for the promotion of the junior basketball club Žabiny Brno. The work combines theoretical foundations with the practical application of knowledge gained through the research method of questionnaire survey. The aim is to identify effective digital channels and content that could help the club to increase its popularity and expand its member and fan base. Based on the analysis of the obtained data, answers to the research questions are formulated, and recommendations are made for improving the digital marketing and overall image of the club. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68125
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account