Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu |
Autor: |
Divišová, Luisa
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci digitálního marketingu pro propagaci juniorského basketbalového klubu Žabiny Brno. Práce kombinuje teoretická východiska a praktickou aplikaci poznatků získaných výzkumnou metodou dotazníkového šetření. Cílem je identifikovat efektivní digitální kanály a obsah, které by mohly klubu pomoci zvýšit popularitu a rozšířit jeho členskou i fanouškovskou základnu. Na základě analýzy získaných dat jsou formulovány odpovědi na výzkumné otázky a doporučení pro zlepšení digitálního marketingu a celkové image klubu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56197
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet