Persuasivní praktiky v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Persuasivní praktiky v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Hábl, Patrik
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:40Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:40Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56168
dc.description.abstract Bakalářská práce se bude zabývat persuasivními metodami, které společnosti v České republice používají pro své reklamy. Zaměří se na popsání a charakteristiku jednotlivých metod, jejich využití, úspěšnost a reakci konzumentů daných reklamních sdělení. V teoretické části bude reklama a persuasivní komunikace popsána z hlediska marketingového a psychologického. V praktické části budou analyzovány konkrétní reklamní slogany vybraných společností. Také zde budou analyzovány odpovědi respondentů a jejich postoje k daným reklamním sloganům. Cílem práce je zjistit, která z persuasivních metod je současným konzumentům reklamního sdělení bližší.
dc.format 64 s. (85 542 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject přesvědčování cs
dc.subject persuasivní komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject manipulace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject persuasion en
dc.subject persuasive communication en
dc.subject advertising en
dc.subject manipulation en
dc.title Persuasivní praktiky v reklamě
dc.title.alternative Persuasive Models in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis will deal with persuasive methods used by companies in the Czech Republic for their advertisements. It will focus on the description and characterization of each method, its use, success rate and the reaction of the consumers of the given advertising messages. In the theoretical part, advertising and persuasive communication will be described from the marketing and psychological point of view. In the practical part, specific advertising claims of selected companies will be analysed. Also, the answers of the respondents and their attitudes towards the advertisement claims and companies will be analysed. The aim of the thesis is to find out which of the persuasive methods is closer to the current consumers of advertising messages.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68291
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hábl_2024_dp.pdf 2.455Mb PDF View/Open None
hábl_2024_op.docx 91.91Kb Unknown View/Open None
hábl_2024_vp.docx 93.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account