Persuasivní praktiky v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Persuasivní praktiky v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Persuasivní praktiky v reklamě
Author: Hábl, Patrik
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Bakalářská práce se bude zabývat persuasivními metodami, které společnosti v České republice používají pro své reklamy. Zaměří se na popsání a charakteristiku jednotlivých metod, jejich využití, úspěšnost a reakci konzumentů daných reklamních sdělení. V teoretické části bude reklama a persuasivní komunikace popsána z hlediska marketingového a psychologického. V praktické části budou analyzovány konkrétní reklamní slogany vybraných společností. Také zde budou analyzovány odpovědi respondentů a jejich postoje k daným reklamním sloganům. Cílem práce je zjistit, která z persuasivních metod je současným konzumentům reklamního sdělení bližší.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56168
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hábl_2024_dp.pdf 2.455Mb PDF View/Open None
hábl_2024_op.docx 91.91Kb Unknown View/Open None
hábl_2024_vp.docx 93.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account