Jak přesvědčit influencery k morálnímu chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak přesvědčit influencery k morálnímu chování

Show full item record

No preview available
Title: Jak přesvědčit influencery k morálnímu chování
Author: Řepík, Ondřej
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá otázkami etiky a morálního chování v oblasti influencer marketingu. Skrze teoretickou analýzu a praktický výzkum hledá způsob, jakým lze influencery přesvědčit k adopci etických principů. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního výzkumu, včetně analýzy případových studií a rozhovorů s influencery, tato práce identifikuje klíčové faktory, které influencery motivují, a navrhuje opatření pro zlepšení etického chování v této oblasti. Výstupem práce je multimediální komunikace ve formě videa, které přispívá k lepšímu porozumění dynamiky mezi influencery, jejich sledujícími a komerčními partnery, a nabízí doporučení pro zainteresované strany.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56133
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
řepík_2024_dp.pdf 3.006Mb PDF View/Open None
řepík_2024_op.docx 94.28Kb Unknown View/Open None
řepík_2024_vp.docx 92.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account