Návrh marketingové komunikace značky NAIAD

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace značky NAIAD

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Barošová, Sára
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56049
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací oděvní značky mladé módní návrhářky s cílem zvýšit povědomí o této značce a oslovit tak její potenciální zákazníky. Teoretická část se věnuje fashion marketingu, marketingové komunikaci a využití komunikačního mixu v tomto odvětví, také je podrobněji zaměřena na sociální média. V závěru této části je popsána metodika práce. V rámci praktické části je představena oděvní značka NAIAD a její dosavadní komunikace. Dále je zde realizován kvalitativní výzkum formou focus group, který následně doplňuje analýza konkurence a SWOT analýza. Na základě zjištění z provedeného výzkumu a analýz je v projektové části navržena komunikační strategie pro značku NAIAD.
dc.format 109 s. (178 857 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject oděvní značka cs
dc.subject focus group cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject fashion marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social media en
dc.subject fashion brand en
dc.subject focus group en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Návrh marketingové komunikace značky NAIAD
dc.title.alternative Design of Marketing Communication for NAIAD Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the marketing communication of a young fashion designer's fashion brand aimed at increasing awareness of this brand and thus reaching its potential customers. The theoretical part focuses on fashion marketing, marketing communication, and the use of the communication mix in this industry, with a detailed focus on social media. The methodology of the work is described at the end of this section. In the practical part, the fashion brand NAIAD and its current communication are introduced. Furthermore, a qualitative research in the form of a focus group is conducted, supplemented by competitor analysis and SWOT analysis. Based on the findings from the conducted research and analyses, a communication strategy for the NAIAD brand is proposed in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68399
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
barošová_2024_dp.pdf 5.382Mb PDF View/Open None
barošová_2024_op.docx 92.64Kb Unknown View/Open None
barošová_2024_vp.docx 90.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account