Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Vaňurová, Ludmila
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56042
dc.description.abstract Diplomová práce se bude věnovat marketingové komunikaci Národního památkového ústavu se zaměřením na Státní hrad Bítov. Teoretická část se bude věnovat pojmům jako cestovní ruch, marketingová komunikace a jejich specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. V praktické části bude analýza komunikačních nástrojů Národního památkového ústavu a Státního hradu Bítov, pak bude praktická část obsahovat především analýzu jednotlivých výzkumů - dotazníkového šetření, sekundární analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů. Závěry z těchto šetření budou aplikovány v projektové části do konkrétní komunikační strategie v rámci sociálních sítí, pořádání kulturních akcí a využití inzerce. Tato komunikační strategie bude zaměřena na lidi ve věkové skupině 20 - 40 let.
dc.format 110 s. (179 641 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject památková péče cs
dc.subject Národní památkový ústav cs
dc.subject Státní hrad Bítov cs
dc.subject kultura cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject tourism en
dc.subject heritage preservation en
dc.subject National Heritage Institute en
dc.subject State Castle of Bítov en
dc.subject culture en
dc.subject service marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.title Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov
dc.title.alternative Marketing Communication of NPU with a Focus on State Castle Bitov
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis will deal with the marketing communication of the National Heritage Institute with a focus on the State Castle of Bítov. The theoretical part will address concepts such as tourism, marketing communication, and their specifications in the field of services and tourism. The practical part will include an analysis of the communication tools of the National Heritage Institute and the State Castle of Bítov, primarily focusing on the analysis of individual research studies - questionnaire surveys, secondary data analysis, and semistructured interviews. Conclusions from these surveys will be applied in the project section to a specific communication strategy within social media, organizing cultural events, and utilizing advertising. This communication strategy will target people aged 20 to 40.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68437
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
vaňurová_2024_dp.pdf 19.42Mb PDF View/Open None
vaňurová_2024_op.pdf 164.5Kb PDF View/Open None
vaňurová_2024_vp.docx 93.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account