Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Vaňurová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:35Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56042
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se bude věnovat marketingové komunikaci Národního památkového ústavu se zaměřením na Státní hrad Bítov. Teoretická část se bude věnovat pojmům jako cestovní ruch, marketingová komunikace a jejich specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. V praktické části bude analýza komunikačních nástrojů Národního památkového ústavu a Státního hradu Bítov, pak bude praktická část obsahovat především analýzu jednotlivých výzkumů - dotazníkového šetření, sekundární analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů. Závěry z těchto šetření budou aplikovány v projektové části do konkrétní komunikační strategie v rámci sociálních sítí, pořádání kulturních akcí a využití inzerce. Tato komunikační strategie bude zaměřena na lidi ve věkové skupině 20 - 40 let. |
|
dc.format |
110 s. (179 641 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
památková péče
|
cs |
dc.subject |
Národní památkový ústav
|
cs |
dc.subject |
Státní hrad Bítov
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
heritage preservation
|
en |
dc.subject |
National Heritage Institute
|
en |
dc.subject |
State Castle of Bítov
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of NPU with a Focus on State Castle Bitov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis will deal with the marketing communication of the National Heritage Institute with a focus on the State Castle of Bítov. The theoretical part will address concepts such as tourism, marketing communication, and their specifications in the field of services and tourism. The practical part will include an analysis of the communication tools of the National Heritage Institute and the State Castle of Bítov, primarily focusing on the analysis of individual research studies - questionnaire surveys, secondary data analysis, and semistructured interviews. Conclusions from these surveys will be applied in the project section to a specific communication strategy within social media, organizing cultural events, and utilizing advertising. This communication strategy will target people aged 20 to 40. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68437
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account