Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov |
Autor: |
Vaňurová, Ludmila
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se bude věnovat marketingové komunikaci Národního památkového ústavu se zaměřením na Státní hrad Bítov. Teoretická část se bude věnovat pojmům jako cestovní ruch, marketingová komunikace a jejich specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. V praktické části bude analýza komunikačních nástrojů Národního památkového ústavu a Státního hradu Bítov, pak bude praktická část obsahovat především analýzu jednotlivých výzkumů - dotazníkového šetření, sekundární analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů. Závěry z těchto šetření budou aplikovány v projektové části do konkrétní komunikační strategie v rámci sociálních sítí, pořádání kulturních akcí a využití inzerce. Tato komunikační strategie bude zaměřena na lidi ve věkové skupině 20 - 40 let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56042
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet