Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov
Autor: Vaňurová, Ludmila
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se bude věnovat marketingové komunikaci Národního památkového ústavu se zaměřením na Státní hrad Bítov. Teoretická část se bude věnovat pojmům jako cestovní ruch, marketingová komunikace a jejich specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. V praktické části bude analýza komunikačních nástrojů Národního památkového ústavu a Státního hradu Bítov, pak bude praktická část obsahovat především analýzu jednotlivých výzkumů - dotazníkového šetření, sekundární analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů. Závěry z těchto šetření budou aplikovány v projektové části do konkrétní komunikační strategie v rámci sociálních sítí, pořádání kulturních akcí a využití inzerce. Tato komunikační strategie bude zaměřena na lidi ve věkové skupině 20 - 40 let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56042
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaňurová_2024_dp.pdf 19.42Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaňurová_2024_op.pdf 164.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vaňurová_2024_vp.docx 93.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet