Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Šotová, Michaela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56039
dc.description.abstract Tato bakalářská práce bude zaměřená na motivaci vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council. Teoretická část práce bude definovat klíčové pojmy jako je fashion marketing, módní marketingový mix a branding v kontextu módního průmyslu. Dále se práce bude zabývat Fashion Councily v Evropě, přičemž zanalyzuje jejich role a činnost. Součástí teoretické části bude i metodika, ve které budou stanoveny cíle práce, výzkumné otázky a metoda výzkumu. Praktická část se bude soustředit na realizovaný kvalitativní výzkum a interpretaci jeho dat, zodpovězení výzkumných otázek a návrhy aktivit, které by měl Czech Fashion Council implementovat.
dc.format 55 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject módní průmysl cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject branding cs
dc.subject módní marketignový mix cs
dc.subject Czech Fashion Council cs
dc.subject fashion industry en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject branding en
dc.subject fashion marketing mix en
dc.subject Czech Fashion Council en
dc.title Motivace českých vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council
dc.title.alternative Motivation of Czech Universities to Join the Czech Fashion Council
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the motivation of universities to join the Czech Fashion Council. The theoretical part of the thesis defines key concepts such as fashion marketing, the fashion marketing mix, and branding in the context of the fashion industry. Furthermore, the thesis examines Fashion Councils in Europe, analyzing their roles and activities. The theoretical part also includes a methodology section that outlines the objectives of the thesis, research questions, and research methods. The practical part centers on the research conducted and the interpretation of its data, addressing the research questions and proposing activities that the Czech Fashion Council should implement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68267
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
šotová_2024_dp.pdf 859.9Kb PDF View/Open None
šotová_2024_op.pdf 164.9Kb PDF View/Open None
šotová_2024_vp.pdf 147.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account