Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Strýčková, Barbora
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55968
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového projektu pro nově uváděný výrobek na český trh na základě vypracovaných analýz. V teoretické části jsou představeny hlavní pojmy týkající se problematiky zavádění nových výrobků na spotřebitelský trh. Praktická část zahrnuje analýzu komunikačních nástrojů a situační analýzu, jejíž součástí je i analýza konkurenčních výrobků. Dalším použitým nástrojem je Ansoffova matice. Aby bylo možné zákazníky lépe oslovit, je proveden STP proces. K získání názorů a otestování výrobku je využita kvalitativní metoda focus group. Z vyhodnocené focus group plynou zjištění o pozitivech a negativech výrobku, z pohledu potenciálních zákazníků. Je zjištěno postavení výrobku na základě srovnání zkušeností účastníků s konkurenčními výrobky a stanovena vhodná forma komunikace k představení. Na základě vypracovaných analýz a focus group lze vytvořit návrh marketingového projektu, pro zajištění prodeje alespoň 25 kg výrobku v následujících 6 měsících od uvedení na trh. Závěrem je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 107 s. (161 231 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nový výrobek cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject mumijo cs
dc.subject marketingový projekt cs
dc.subject new product en
dc.subject situation analysis en
dc.subject customer en
dc.subject mumijo en
dc.subject marketing project en
dc.title Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
dc.title.alternative Marketing Project of Launching a New Mumijo Gel Product on the Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated This master´s thesis deals with the creation of a marketing project for a newly launched product on the Czech market based on the analyses. In the theoretical part, the main concepts related to the issue of introducing new products to the consumer market are presented. The practical part includes the analysis of communication tools and situational analysis, which includes the analysis of competing products. Another tool used is the Ansoff matrix. In order to better reach customers, an STP process is carried out. A qualitative focus group method is used to obtain opinions and test the product. From the evaluated focus group, findings about the positives and negatives of the product, from the perspective of potential customers, are obtained. The positioning of the product is established by comparing the participants' experiences with competing products and the appropriate form of communication for introduction is determined. On the basis of the analyses and the focus group, a marketing project proposal can be developed to ensure sales of at least 25 kg of the product in the next 6 months after launch. Finally, the project is subjected to a time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67898
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
strýčková_2024_dp.pdf 3.580Mb PDF View/Open None
strýčková_2024_op.docx 48.42Kb Unknown View/Open None
strýčková_2024_vp.docx 48.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account